In juni 1994 ben ik afgestudeerd aan de Katholieke Hogeschool Leuven, nu UCLL (richting boekhouden-fiscaliteit). Sinds november 1994 ben ik actief in de sector van boekhouding, accountancy en fiscaliteit. Jarenlang deed ik ervaring op als dossierbeheerder in een accountantskantoor in de regio Huldenberg.


Na het behalen van mijn erkenning als gecertificeerd fiscaal accountant in 2007, startte ik in februari 2008 mijn eigen kantoor, Struyven Karla – Accountancy & Tax BV

Sindsdien doe ik er alles aan om mijn cliënteel persoonlijk bij te staan en te adviseren. Door continue bijscholingen volg ik de snel evoluerende fiscaliteit op de voet. Zowel starters als gevestigde ondernemers kunnen hier terecht voor professionele begeleiding. Elk dossier, groot of klein, wordt met zorg afgewerkt. Opportuniteiten en/of risico’s worden regelmatig besproken. Ondertussen zetten we ook volop in op digitalisering.


Persoonlijke service, vertrouwen, kwaliteit en optimalisatie van elk dossier staat hier steeds centraal!